jadde

Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Dikten

Av jadde - 10 december 2014 13:17

Hej idag i skolan skulle vi skriva dikter till Julfesten, här är min dikt: Snart är det jul. Nästan alla familjer ska skaffa gran. När vi ser på alla granar som står på rad,så ser alla olika ut, ingen är lik den andra. Stora, små, långa, korta, buskiga,raka ingen ser likadan ut. Och visst är det också så här,att varje människa är lika mycket värd!  

God Jul H. Jadde  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jadde - 11 december 2014 15:06


Nu just efter jag hade kommit hem från skolan. " Vadå jag! vi har ju hört att du har en syster lämmnade du henne i nån skog eller vad?" Men nej mina kära vänner hon var tyvärr sjuk.  Så när jag kom hem så städade jag=(dammsugade, Diskade och plockade...

Av jadde - 10 december 2014 12:08


Hej igen! Jag kanske inte har bärettat det här för er ennu att jag är inrednings intresserad, ja som sagt jag är helt enkelt inresserad av heminredning , och he he för några veckor sen kanske jag gick lite över gränsen. det var så här: Jag och min sy...

Av jadde - 9 december 2014 13:11

 Hejsan halojsan! Förra veckan fick vi veta att vi skulle och simma till simhallen med klassen av vår lärare. Jag blev jätte glad förstås eftersom jag älskar att simma, men det är bara så alla mina kompisar har hoppat från 2an  ja inte alla och alla ...

Av jadde - 9 december 2014 12:26


Hej allesammans! Först tänkte jag ha en frågestund men nä tänkte jag det kanske blir för tråkigt, så nu tänkte jag ha: Jul tankar med Jadde.Så nu vill jag att ni lutar er tillbaka, drick en stor kopp varm choklad för nu börjar vi!    Frågor   1...

Presentation


Jadde. My Life!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej och God Jul i stugan! Ni vet att det snart är jul och jag undrar vad ni tycker är godast att äta på julafton svara här nere så får jag veta!
 Julskinka
 Lax
 Sill
 Anka
 morotslåda
 kållåda
 köttbullar
 kåldolmar
 rödbets sallad
 rökt ål
 kokt ägg
 janssons frestelse
 priskorv
 revbensspjäll
 piroger, äggsmör

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

saker på min blogg

djur

mat

inredning

böcker

länder

huvustäder

bakelser

shopping

vardags-mysterier

skola

teater

dans

bildkonst

pyssel

/jadde  

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Jadde

RSS

Besöksstatistik

Jaddes life

God jul och gott nytt år om ni vill ha julstämmmning kom hit till mej!  

Jul tankar med jadde

Kom in och mys till mig nu då det endå är jul!  


Ovido - Quiz & Flashcards